یک استار | سایت آموزش و دانلود

آموزش و ترفندهای کامپیوتر وموبایل و دانلود نرم افزار

یک استار | سایت آموزش و دانلود

آموزش و ترفندهای کامپیوتر وموبایل و دانلود نرم افزار

وقتی موبایل داغ می‌کند چکار کنیم؟؟

 http://s9.picofile.com/file/8336210676/when_mobile.jpg

یکی از مشکلاتی که همواره کاربران گوشی‌های هوشمند و برخی دیگر از دستگاه‌های الکترونیکی با آن مواجهند، داغ کردن بیش از اندازه باتری آن‌هاست.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت techadvisor، سال گذشته بود که اخباری مبنی بر انفجار برخی از مدل‌های گوشی‌های هوشمند همچون گلکسی نوت ۷ سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد و نگرانی بسیاری از کاربران را برای گرم شدن بیش از اندازه و منفجر شدن دستگاهشان برانگیخت، به گونه‌ای که آن‌ها پس از مشاهده داغ کردن باتری، به شدت احساس ترس و نگرانی کرده و در بسیاری از موارد موبایلشان را به جایی دیگر پرتاب می‌کردند. راه کار باید ...

 . بلافاصله تمام برنامه‌های گوشی را غیرفعال کنید

نخستین اقدام آن است که کاربران باید تمامی عملکرد و فعالیت‌های درحال انجام گوشی هوشمند خود را غیرفعال و خاموش کنند، به گونه‌ای که گوشی موردنظر درگیر باز کردن و اجرای هیچ برنامه‌ای نباشد.http://s8.picofile.com/file/8336210784/when_mobi.jpg


۲.  گوشی را خاموش کنید

در مرحله بعد، کاربران باید گوشی خود را در اولین فرصت خاموش کنند تا از گرم‌تر شدن بیش از اندازه دستگاه جلوگیری به‌عمل آورده شود.

http://s9.picofile.com/file/8336210926/when_mobile_hot_do97051703.jpg


۳. قاب گوشی را درآورید

کاربران در مرحله بعدی باید قاب و کیس گوشی هوشمند خود را به سرعت درآورده و بگذارند دستگاه با جریان هوای خنک و آزاد در ارتباط باشد.


http://s8.picofile.com/file/8336211034/when_mobile_hot_do97051704.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد