یک استار | سایت آموزش و دانلود

آموزش و ترفندهای کامپیوتر وموبایل و دانلود نرم افزار

یک استار | سایت آموزش و دانلود

آموزش و ترفندهای کامپیوتر وموبایل و دانلود نرم افزار

آموزش تغییر رمز جیمیل

http://s9.picofile.com/file/8340270292/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%AA%D8%B9%DB%8C%DB%8C%D8%B1_%D8%B1%D9%85%D8%B2_%D8%AC%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84.png
جیمیل نام سرویس ارسال و دریافت پست الکترونیکی است که توسط گوگل ساخته شده. اما این سرویس به جز قابلیت ارسال و دریافت پست الکترونیکی قابلیت های دیگری نیز دارد. قابلیت هایی نظیر سینک شدن با اندروید و ... که همین مسئله باعث مهم شدن امنیت جیمیل میشود.شما در ابتدای ساخت جیمیل یک رمز برای آن انتخاب میکنید. اما شاید پس از مدتی بخواهید رمز خود را تغییر دهید.  
۱-.پس از ورود به اکانت جیمیل خود روی لینک زیر کلیک کنید تا به بخش تنظیمات جیمیل بروید.
https://myaccount.google.com/

۲- در صفحه باز شده و در فیلد سمت چپ روی گزینه Signing in to Google کلیک کنید

۳- در صفحه باز شده و در قسمت Password & sign-in method بر روی Password کلیک کنید.

۴- با توجه به حساسیت این عمل و برای احراز هویت، گوگل از شما می‌خواهد که رمزتان را دوباره وارد کنید. رمزتان را وارد کرده و روی Sign in کلیک کنید.

  ۵- حال به صفحه تغییر رمز هدایت می‌شوید. در قسمت New password یک رمز با طول ۸ یا بیشتر که بهتر است ترکیبی از اعداد و حروف باشد را وارد کنید. در قسمت Confirm new password رمز جدید را دوباره وارد کنید. در نهایت بر روی CHANGE PASSWORD کلیک کنید.حال رمز شما تغییر داده شده و برای وارد شدن به اکانت‌های گوگل باید از رمز جدید استفاده کنید.

توجه کنید که با این عمل رمز عبور همه محصولات گوگل تغییر خواهد کرد. مثلاً علاوه بر رمز جیمیل، رمز حساب یوتیوب، گوگل کلندر و ... نیز به رمز جدید عوض خواهند شد. دلیلش هم ساده است؛ رمزی که شما برای ورود به جیمیل استفاده می‌کنید، در واقع برای حساب کاربری گوگل (Google Account) است. یعنی اول وارد حساب گوگل خود می‌شوید و سپس گوگل اجازه دسترسی به محصولات خود از جمله جیمیل را به شما می‌دهد. روشی هم برای تغییر دادن رمز محصولات بصورت جداگانه وجود ندارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد